lauantai 16. toukokuuta 2015

Rauma Show part 1

Aamu alkoi Kiian rotu kehällä. Kooikereita oli vain ja ainoastaan 4!! No me päästiinkin sitten ajoissa kehään.
Kiia meni hyvällä vireellä ja seisoi hyvin. Saatiin ERI ja jäätiin odottamaan PN kehää.


Oltiin PN2 ja saatiin serti koska PN1 on valio! Ja se oli viimeinen suomen serti. Kiiasta tuli FI MVA!! :) Aivan mahtavaa!!!!! 




Nuutin kanssa oltiin Junior handlerissä. Siellä kehä meni yli odotusten!!! Ensin päästiin jatkoon. Sitten voitettiin koko 14-17 vuotiaiden luokka. Ihan huippua!!!! 
Nuoremmissa voiton vei Laura Rantanen joten me kisasimme sitten vastakkain BIS-junior handler kehässä!! 
Jouduimme odottamaan hetken ennen kuin se alkoi.  Kun alkoi Nuutti löysi alussa jonkun hajun, mutta jätti sen kuitenkin ja jatkoi matkaa.:) Teimme kehässä edestakaisin ja seisotuksen ja ympäri. Laura ja Miisa welsh corgi olivat BIS-1 ja minä ja Nuutti BIS-2. Jeeee!!!! Ei ollu meillä huono päivä!!! Ensin Kiia valioitui ja sitten tämä! :)
Vas. Miisa ja Laura oik. minä ja Nuutti.
Oltiin vielä illalla metsälenkillä Lauran kanssa. 
Kiia, Kaapo, Saara, Susu ja Miisa

Tämä päivitys oli nyt vähän kuva voittosta, kun en ehdi kirjoitella nyt. Kohta lähdemme toiseksi päiväksi Rauma Showhun. Uusi päivä ja uudet kujeet. ;D

Ainiin olinhan mä vähän shoppailemassakin. Ostin uuden treeniliivin. Hurtan agility liivi. Tarvitsi sen koska mulla on vain treeni tasku ja mä en siitä niin hirveesti tykkää, koska se tippuu vaikka kuin kiristäis. Kuva siitäkin nyt sitten.:)
Suosittelen!!


Joo eli tänään kisaan Nuutin kanssa JH:saa, kuten eilenkin.:)
Jännittää....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti