sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Vappu kisailut


Oltiin Kiian kanssa kisaamassa lauantaina Tsaulla kolmen startin verran. Alotetaan A-radasta. Kiialla oli hyvä tsemppi päällä ja kun puomille päästiin se hyppäs kontaktin (taas), tästä 5. Kepit meni loistavasti. Keinu on nyt menny huononpaan suuntaan, kun ollaan treenattu pelkkää paukuttelua. Se oli hieman hidas. A:lle kun päästiin, niin sieltä kontaktilta taas 5. Nyt en mene kisoihin ennen, kun kontakti 100% kunnossa!!!! Harmittaa ne vietävän kontaktit!! Maaliin kuitenkin päästiin ja sijotuttiin toisiksi! :)

B- rata oli kiva, alkua mietin pitkään. Mun PITI jarruttaa koiraa esteen takana, mutta Kiia varasti lähdössä. Olin täysin myöhässä. Siitä tuli siis piiiiitkä kaarros 3. esteelle, koska Kiia näki puomin 2. esteellä. Sitten karkas koko
homma käsistä. 3. esteellä Kiia näki muurin ja karkas sinne. Siitä siis HYL. :( Jatkettiin rata loppuun. Kepit oli nopeet ja tosi hyvät! Ei miettiny yhtään missä minä olen. A:n kontakti hyvä. Keinu hyvä. Ois ollu muuten hyvä rata ellei ois tota mokaa käyny alussa. :) 






C- rata oli helppo ja siitä olis helppo 0 voinut tulla ellen oli taas mokannu!:O Eli alku kepeille saakka meni todella hyvin ja vielä pituudelle, mutta 8 hypyllä tuli moka. En kutsunut Kiiaa vaan lähdin pussille päin ja kun koira oli riman päällä se kääntyikin vasemmalle ja kiersi siivekkeen ja tuli uudestaan yli. Ja sieltä napsahti hylly! Loppu rata taas kivaa menoa paitsi meinasin unohtaa 12 hypyn. Kiia pelasti tilanteen ja irtosi hyppäämään sen vaikka itse olin jo 13. melkein. Tosin väliäkös sillä sitten enää oli. :D




 Näistä kisoista jäi kalvamaan mun ohjaus ja kontaktit! Oma ohjaukseni tarvitsee vielä varmuutta ja mun tarvii oppia ennakoimaan, että mitä jos...se meneekin sinne yms. Kiian kontakti treeni alkaa melkein nollasta. Ei nyt ihan mutta melkein. Kepit oli iso plussa. Onnistuvat tosi hyvin.




Eilen oltiin vielä RKS:n avajaisissa ja sielä osallistuin Nuutin kanssa JH:seen ja 1lk agi rataan. Kiian kanssa juostiin avoimen putkiralli!:) Näistä en nyt sen enempää ehdi kirjoitella kun sijoitukset vaan. Nuutti; JH1 ja agiradan 1. Kiia putkirallin 2. Eli hyvä päivä sekin!!! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti